Zarejestruj się
Hasło zostanie wysłane na twojego e-maila.

Kilka dni temu usłyszałem w radio reklamę zachęcającą do odwiedzenia poznańskiego MotorShow w tym roku. I tak mi się przypomniało, że zapomniałem dodać zdjęć z poprzedniego. Wstyd Tomasz, oj wstyd. Tym samym dodaje powoli zdjęcia. Jest ich sporo więc podzielę to na marki. Zacznę od tej najbardziej elektryzującej tj Ferrari. A trzeba przyznać, że stoisko było przyzwoite.

Model Ferrari F12 Berlinetta to zastąpiony niedawno poprzez 812 Super Fast król GT. Auto to prawdziwy ogień na kołach. 740 koni mocy, 3 sekundy do pierwszej 100 i 340km/h prędkości maksymalnej.  Silnik V12 o mocy 6,3 l i maksymalnym momencie obrotowym na poziomie 690Nm przy obrotach 6000/min.

Auto zaprezentowane po raz pierwszy w roku 2102 w Genewie i uznane jako najmocniejsze legalne GT wypuszczone przez Ferrari. Tytuł ten od tegorocznej genewy należy do Ferrari 812 Super Fast.

Mimo to auto kosmiczne pod względem osiągów, designu i ceny.

Ferrari 488 GTB to najmniejsze dziecko z rodziny Ferrari. Ale najmniejsze nie znaczy, że słabe czy brzydkie.

Spójrzcie tylko na dane techniczne:

Ferrari 488 GTB
Lata produkcji od 2015.
Silnik V8 8-cylindrowy, 32 zaworowy (Czterosuwowy)
Pojemność skok ³ 3902 cm³
Napęd tylny
Moc przy 1/min 493kW (661 KM) @ 8000 obr/min
Max. Moment obr. (Nm) przy 1/min (760 Nm) @ 3000 obr/min
Sprężanie: 9,4:1
Układ zaworów DOHC, łańcuch, 4 zawory na cylinder, po dwa wałki rozrządu w każdej z głowic.
Skrzynia biegów 7-biegowa z podwójnym sprzęgłem F1.
Rozstaw osi 2650 mm
Wymiary D x S x W 4568 x 1952 x 1213 mm
Masa własna 1420 kg
Rozmiar kół / ogumienie Przód: 245/35 ZR20 J9.0
Tył: 305/30 ZR 20 J11.0
Rozmiar tarcz hamulcowych Przód: Ø 398 mm / Tył: Ø 360 mm
0-100 km/h 3 s
Prędkość maksymalna 330 km/h
Hamowanie 100-0 km/h 31,4 m

And last but not least. Ferrari California T.

Samochód ciekawy. Jak go pierwszy raz zobaczyłem nie do końca wierzyłem, że to Ferrari. Taki z niego mały buldog. Krótki i napakowany i jakoś nie przekonujący jako sportowiec. Oczywiście to tylko pozory bo to małe cabrio stworzone głównie do USA potrafi pomknąć 310km/h a pierwszą setkę osiąga już po 3,9 sekundy. W końcu rumak na masce zobowiązuje.

Silnik w tym aucie to wolnossące V8 o pojemności 4,3litra i mocy 460koni.

O Autorze

31 year old car enthusiast from Poland who has created autoniusy. Constantly looking for fresh car news and developing site, fanpage & twitter. In free time sketching cars.

Podobne Posty

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany